- Typ: ATV
- Cena: 264 990 Kč
- Odpočet DPH: Ano
- Stav: Nové
- Ano
- Kardanovými hřídeli
- 91 mm x 74 mm
- Čtyřkolka
- 1480 mm
- 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
- 2310 mm
- 1250 mm
- 1420 mm
- 962,6 cm3
- 430 kg
- 79 Nm/5500 ot./min
- Ano
- Kotoučové hydraulické
- Kotoučové hydraulické
- Elektrickým startérem
- Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
- pracovní
- 1
- 30 litrů
- ECU Bosch
- Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
- S mokrou skříní
- 27x9-14
- 284990
- CF MOTO
- Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
CFMOTO Gladiator X1000
- Stav: nové
- Objem: 962,6 cm3
- Typ: ATV
Nyní 5ti letá záruka na tento stroj.
https://www.wup.cz/186-cf-moto-ctyrkolky/atv-cf-moto-ctyrkolky/111-cf-moto-gladiator-x1000-v-twin-eps#sigProId4b4310c40c
CFMOTO Gladiator X1000 EPS
Naprosto všechny stroje CFMOTO - motocykly, čtyřkolky, side by side "autíčka" MAJÍ NYNÍ 5ti LETOU ZÁRUKU
Nyní ke čtyřkolce zdarma PŘEDNÍ a ZADNÍ OCHRANNÝ RÁM!
Ludo Et Potest Incipere" aneb "hry mohou začít" - tímto vždy Imperátor oznamoval ve starověkém Římě zahájení velkolepých gladiátorských her. Stejně tak my oznamujeme nástup našeho Imperátora - největšího a nejsilnějšího Gladiatora, který kdy sjel z výrobních linek továrny CF MOTO. Dlouho očekávaný GLADIATOR X1000 EPS je zde aby ukázal a dokázal, proč se jedná o jednu z nejočekávanějších čtyřkolek posledního desetiletí! Ohromující výkon 85 Hp, špičkové komponenty renomovaných výrobců, luxusní nitrogenové tlumiče, nový skvěle fungující posilovač řízení, přední i zadní diferenciál a mnoho dalšího.
Nejsilnější a mohutně dimenzovaný pracovní 4x4 Gladiator X1000 přináší do světa pracovních čtyřkolek množství pokrokových a moderních prvků, které v kombinaci s extrémní výbavou a fantastickou cenou dělají z novinky jasného favorita celého segmentu velkých dvouválcových čtyřkolek!
Nyní ke čtyřkolce zdarma PŘEDNÍ a ZADNÍ OCHRANNÝ RÁM!
O stroji Gladiator X1000 V-twin EPS
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 cm3 (960,6 cm3) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 na kola kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce.
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochrannými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14" ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnovými 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
Gladiator X1000 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF-MOTO!
Cena
Cena obsahuje:
- elektrický posilovač řízení (EPS),
- přední a zadní diferenciál,
- 14" alu kola,
- odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag,
- silný naviják,
- homologované tažné zařízení,
- špičkové nitrogenové tlumiče,
- sedačku spolujezdce s integrovanými madly,
- ochranné blástry na řidítka,
- přední a zadní nosič Lock n' Ride
- a 5ti letou záruku!
Příplatková výbava:
- rozšiřovací lemy: +1500,-
- dostupné barvy: šedá, oranžová (+2.000,-), modrá metalická (+2.000,-), listová kamufláž "True timber" (+6.000,-)
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.
Klíčové vlastnosti
- 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám*
- extrémně výkonný a zcela nový 1000 cm3 motor s válci do "V" o výkonu 85 Hp
- EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně
- vstřikování BOSCH (GER)
- bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
- 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu
- automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
- nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
- zcela nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
- nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů
- speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
- rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s výztuhou
- elegantní a praktické 14" duralové disky kol
- vysoce odolné 27" víceplátnové pneumatiky CST Stag s univerzálním vzorkem
- elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
- homologované tažné zařízení ISO50 vč. elektrické zásuvky
- komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
- přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
- výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu (volitelně)
- špičkové přední i zadní LED osvětlení
- nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
- homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
- design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CF-MOTO, KTM nebo Husquarna)
* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem
Technické informace
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 30 litrů |
Olej motorový: | N/A |
Délka: | 2310 mm |
Šířka: | 1250 mm |
Výška: | 1420 mm |
Rozvor: | 1480 mm |
Suchá hmotnost: | 430 kg |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 27x9-14 |
Zadní pneu: | 27x11-14 |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzdy zadní: | Kotoučové hydraulické |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena |
Tlumiče | Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru: | 85k (63,4 kw)/7800 ot. |
Točivý moment: | 79 Nm/5500 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motoru: | 962,6 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER) |
Zapalování: | ECU Bosch |
Palivo: |
Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |
Kontaktní formulář
Chci být zpětně kontaktován
Povinná položka