Typ: UTV
Cena: 399 990 Kč
Odpočet DPH: Ano
Stav: Nové
Ano
Kardanovými hřídeli
91 mm x 74 mm
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
300mm
Čtyřkolka
2050 mm
4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
2945 mm
1615 mm
1850 mm
963 cm3
82 Nm/6500 ot./min ( off-road úprava)
Ano
Kotoučová hydraulická
Kotoučová hydraulická
Elektrickým startérem
Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
pracovní
40 litrů
ECU Bosch (GER)
S mokrou skříní
27x9-14 CST STAG
85k (63,4 kw)/7800 ot.
399990
CF MOTO
Automatická CVT - variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce), uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Pro 3 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B
365 kg
765kg
CFMOTO Gladiator UTV1000 EPS
  • Stav: nové
  • Objem: 963 cm3
  • Typ: UTV
Cena: 399 990 Kč s DPH
Špičková profesionální nákladní čtyřkolka se sklopnou korbou nejen pro všechny farmáře, lesníky...
Nyní 5ti letá záruka na tento stroj.

CFMOTO Gladiator UTV1000 EPS

Výrobce: CF-MOTO

Naprosto všechny stroje CFMOTO - motocykly, čtyřkolky, side by side "autíčka" MAJÍ NYNÍ 5ti LETOU ZÁRUKU

Nač dělat kompromisy? CF-MOTO Gladiator UTV1000 EPS je zde a s tímto novým profesionálním pracovním Gladiatorem z kategorie UTV vás již nic nezastaví! Zcela nový silný profesionální pracovní dělník s moderním designem ze známého designerského rakouského studia Kiska ukazuje naprosto novou dimenzi práce i zábavy.

Nový Gladiator UTV1000 EPS přináší mj. v kategorii UTV

  • nekompromisní výkon až 85 Hp,
  • plnou homologaci pro 3 pasažéry,
  • přední i zadní nadstadardní samosvorný americký diferenciál Eaton
  • homologované hodnoty hodné profesionálních pracovních strojů.

Své jasné pracovní zařazení nový Gladiator dokazuje i svými majestátními rozměry, špičkovou výbavou, celkovým výkonem nebo obří 40-ti litrovou palivovou nádrží.

CF-MOTO Gladiator UTV1000 EPS Cena: 399 990 Kč s DPH

O stroji Gladiator UTV1000 EPS

Gladiator UTV1000 je stroj, který svým vstupem na trh nepochybně pořádně rozvíří kategorii pracovních UTV. Kompletně nová konstrukce celého stroje je zabalená do špičkového designu z rakouského designového studia Kiska, mezi jehož zákazníky patří např. slavná KTM.

Srdcem Gladiatora UTV1000 je kompletně nový motor kategorie 1000 cm3, který tomuto profesionálnímu dělníkovi dává výkon fantastických 85 Hp a 79 Nm! V oblasti pracovních UTV se jedná o více než velkorysé hodnoty! Elektronika z dílen německé firmy Bosch, pohon díky osvědčenému kanadskému variatoru CV-Tech a použití extrémně odolných amerických řemenů Bando (příp. japonských Mitsuboshi), zajistí bezproblémové využití stroje i při nejtěžším pracovním nasazení.

Jasné pracovní zařazení tohoto výkonného stroje dokazují plně homologované parametry, kde vyčnívá homologace pro 3 osobyhomologovaná tažná síla 520 kg, homologovaná koule s elektrickou zásuvkou a nosnost korby atakující 400 kg hranici. Množství úložných prostorů, vnitřní ergonomie a zcela nový systém uložení pracovních boxů "Cargotool" jen podtrhují fakt, s jakou péčí a důrazem na detaily se výrobce s designéry věnovali vývoji tohoto stroje.

Kabina automobilového typu pro 3 pasažéry je vybavena

  • snadno udržovatelnými ergonomickými sedačkami ze syntetické omyvatelné kůže,
  • robustním ochranným ocelovým rámem s integrovanými bezpečnostními 3-bodovými pásy (pro provoz strojů kategorie UTV Gladiator není povinná přilba),
  • a kompletní výbavou pro snadné ovládání stroje.

Ve výbavě kabiny nechybí praktické dálkové ovládání k navijáku či množství praktických odkládacích ploch včetně systému "Cargotool" pro uložení pracovního nářadí. K dokonalosti a komfortu kabiny jsou k dispozici volitelné boční dveře. Jako další volitelné příslušenství je k dispozici plastová střecha, přední plexisklo, ochranné boční lemy či silný 3500 lbs naviják s dálkovým ovládáním.

Pro maximální komfort při těžkém pracovním nasazení budou v průběhu jara k dispozici na vozy Gladiator UTV1000 EPS i špičkové nadstavbové celouzavřené kabiny vč. topení a stěračů či profi skla se stěrači a ostřikovači.

85 koní, 79 Nm kroutícího momentu, 4x4 s uzávěrkou a oběma diferenciály, precizní posilovač řízení, parádní světlá výška, skvělá stabilita a vyvážené jízdní vlastnosti, 14" elegantní ALU kola, špičkové víceplátnové odolné 27" pneu STAG, bohaté úložné prostory, kompletní LED osvětlení, multifunkční displej, nastavitelné sedadlo a volant – to vše jsou vlastnosti, které z Gladiatora UTV1000 EPS dělají nejvšestrannějšího pomocníka, jakého jste si mohli přát!

Cena

Cena obsahuje:

  • Elektrický posilovač řízení (EPS),
  • 14" hliníkové disky,
  • špičkové víceplátnové odolné 27" pneumatiky STAG,
  • homologované tažné zařízení s homologovanou tažnou silou 520 kg,
  • multifunkční displej

Příplatková výbava:

  • Pevné dveře: +5.000,-
  • Silný naviják: ZDARMA
  • Plastová střecha: +5.000,-
  • Čelní plexisklo: +5.000,-
  • Rozšiřovací lemy: +1500,-
  • Dostupné barvy: šedá, camo true timber (+5.000,-)

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP (kategorie T1b).

Klíčové vlastnosti

  • 5 let záruka na stroj*
  • Extrémně výkonný zcela nový 1000 cm3 motor s válci do "V" o výkonu 85 Hp
  • 3-místný plně profesionální pracovní stroj - homologace pro 3 osoby
  • EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně 
  • Vstřikování BOSCH (Germany)
  • Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu
  • Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
  • Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
  • Prostorná sklopná korba z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu s praktickými oky s mohutnou homologovanou nosností 365 kg (rozměry 1412 x 901mm - více jak EUR paleta)
  • Komfortní a snadno seřiditelné víceprvkové tlumiče nové generace
  • Tvarovaná spodní A-ramena zvyšující světlou výšku
  • Elegantní, praktické a odolné 14" duralové disky kol
  • Vysoce odolné 27" víceplátnové pneumatiky CST Stag s univerzálním vzorkem
  • Elektrický naviják 3500 lbs s vodícími rolnami a ergonomickým dálkovým ovládáním (volitelně)
  • Bezpečnostní 3-bodové pásy a 3 pohodlná a snadno omyvatelná sedadla 
  • Pevný a mohutně dimenzovaný ochranný bezpečnostní rám (není nutná přilba)
  • Výškově nastavitelný volant, posuvná sedačka řidiče
  • Velké množství praktických odkládacích prostorů
  • Zcela nový systém úložných boxů "Cargotool" - bedna na nářadí pod sedačkou spolujezdce
  • Výkonné přední i zadní LED osvětlení
  • Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. elektrické zásuvky,
  • Homologovaná mohutná tažná síla 520 kg
  • Boční dveře (volitelně), střecha (volitelně), přední plexi (volitelně), naviják 3500 lbs (volitelně), boční lemy (volitelně)
  • Homologace EU3 osobyŘP sk. B (automobil)
  • Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CF-MOTO, KTM nebo Husquarna)

* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem

Technické informace

Kapacity:
Benzinová nádrž: 40 litrů
Délka: 2945 mm
Šířka: 1615 mm
Výška: 1850 mm
Rozvor:

2050 mm

Světlá výška:

300 mm

Hmotnost: 765 kg
Rozměry korby: 1412 x 901mm (více jak EUR paleta)
Nosnost korby: 365 kg
Homologovaná tažná síla: 520 kg
Homologace: Pro 3 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce),  uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 27x9-14 CST STAG
Zadní pneu: 27x11-14 CST STAG
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední:

Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Zadní:

Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Motor:
Typ motoru: 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru(max): 85k (63,4 kw)/7800 ot.
Točivý moment: (max:) 82 Nm/6500 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motoru: 963 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: ECU Bosch (GER)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Kontaktní formulář

Chci být zpětně kontaktován

Povinná položka