- Typ: UTV
- Cena: 399 990 Kč
- Odpočet DPH: Ano
- Stav: Nové
- Ano
- Kardanovými hřídeli
- 91 mm x 74 mm
- Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
- Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
- 300mm
- Čtyřkolka
- 2050 mm
- 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
- 2945 mm
- 1615 mm
- 1850 mm
- 963 cm3
- 82 Nm/6500 ot./min ( off-road úprava)
- Ano
- Kotoučová hydraulická
- Kotoučová hydraulická
- Elektrickým startérem
- Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
- pracovní
- 40 litrů
- ECU Bosch (GER)
- S mokrou skříní
- 27x9-14 CST STAG
- 85k (63,4 kw)/7800 ot.
- 399990
- CF MOTO
- Automatická CVT - variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce), uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
- Pro 3 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B
- 365 kg
- 765kg
CFMOTO Gladiator UTV1000 EPS
- Stav: nové
- Objem: 963 cm3
- Typ: UTV
Nyní 5ti letá záruka na tento stroj.
https://www.wup.cz/187-cf-moto-ctyrkolky/utv-cf-moto-ctyrkolky/122-cf-moto-gladiator-utv1000-eps#sigProId0e8e3965b8
CFMOTO Gladiator UTV1000 EPS
Naprosto všechny stroje CFMOTO - motocykly, čtyřkolky, side by side "autíčka" MAJÍ NYNÍ 5ti LETOU ZÁRUKU
Nač dělat kompromisy? CF-MOTO Gladiator UTV1000 EPS je zde a s tímto novým profesionálním pracovním Gladiatorem z kategorie UTV vás již nic nezastaví! Zcela nový silný profesionální pracovní dělník s moderním designem ze známého designerského rakouského studia Kiska ukazuje naprosto novou dimenzi práce i zábavy.
Nový Gladiator UTV1000 EPS přináší mj. v kategorii UTV
- nekompromisní výkon až 85 Hp,
- plnou homologaci pro 3 pasažéry,
- přední i zadní nadstadardní samosvorný americký diferenciál Eaton
- a homologované hodnoty hodné profesionálních pracovních strojů.
Své jasné pracovní zařazení nový Gladiator dokazuje i svými majestátními rozměry, špičkovou výbavou, celkovým výkonem nebo obří 40-ti litrovou palivovou nádrží.
O stroji Gladiator UTV1000 EPS
Gladiator UTV1000 je stroj, který svým vstupem na trh nepochybně pořádně rozvíří kategorii pracovních UTV. Kompletně nová konstrukce celého stroje je zabalená do špičkového designu z rakouského designového studia Kiska, mezi jehož zákazníky patří např. slavná KTM.
Srdcem Gladiatora UTV1000 je kompletně nový motor kategorie 1000 cm3, který tomuto profesionálnímu dělníkovi dává výkon fantastických 85 Hp a 79 Nm! V oblasti pracovních UTV se jedná o více než velkorysé hodnoty! Elektronika z dílen německé firmy Bosch, pohon díky osvědčenému kanadskému variatoru CV-Tech a použití extrémně odolných amerických řemenů Bando (příp. japonských Mitsuboshi), zajistí bezproblémové využití stroje i při nejtěžším pracovním nasazení.
Jasné pracovní zařazení tohoto výkonného stroje dokazují plně homologované parametry, kde vyčnívá homologace pro 3 osoby, homologovaná tažná síla 520 kg, homologovaná koule s elektrickou zásuvkou a nosnost korby atakující 400 kg hranici. Množství úložných prostorů, vnitřní ergonomie a zcela nový systém uložení pracovních boxů "Cargotool" jen podtrhují fakt, s jakou péčí a důrazem na detaily se výrobce s designéry věnovali vývoji tohoto stroje.
Kabina automobilového typu pro 3 pasažéry je vybavena
- snadno udržovatelnými ergonomickými sedačkami ze syntetické omyvatelné kůže,
- robustním ochranným ocelovým rámem s integrovanými bezpečnostními 3-bodovými pásy (pro provoz strojů kategorie UTV Gladiator není povinná přilba),
- a kompletní výbavou pro snadné ovládání stroje.
Ve výbavě kabiny nechybí praktické dálkové ovládání k navijáku či množství praktických odkládacích ploch včetně systému "Cargotool" pro uložení pracovního nářadí. K dokonalosti a komfortu kabiny jsou k dispozici volitelné boční dveře. Jako další volitelné příslušenství je k dispozici plastová střecha, přední plexisklo, ochranné boční lemy či silný 3500 lbs naviják s dálkovým ovládáním.
Pro maximální komfort při těžkém pracovním nasazení budou v průběhu jara k dispozici na vozy Gladiator UTV1000 EPS i špičkové nadstavbové celouzavřené kabiny vč. topení a stěračů či profi skla se stěrači a ostřikovači.
85 koní, 79 Nm kroutícího momentu, 4x4 s uzávěrkou a oběma diferenciály, precizní posilovač řízení, parádní světlá výška, skvělá stabilita a vyvážené jízdní vlastnosti, 14" elegantní ALU kola, špičkové víceplátnové odolné 27" pneu STAG, bohaté úložné prostory, kompletní LED osvětlení, multifunkční displej, nastavitelné sedadlo a volant – to vše jsou vlastnosti, které z Gladiatora UTV1000 EPS dělají nejvšestrannějšího pomocníka, jakého jste si mohli přát!
Cena
Cena obsahuje:
- Elektrický posilovač řízení (EPS),
- 14" hliníkové disky,
- špičkové víceplátnové odolné 27" pneumatiky STAG,
- homologované tažné zařízení s homologovanou tažnou silou 520 kg,
- multifunkční displej
Příplatková výbava:
- Pevné dveře: +5.000,-
- Silný naviják: ZDARMA
- Plastová střecha: +5.000,-
- Čelní plexisklo: +5.000,-
- Rozšiřovací lemy: +1500,-
- Dostupné barvy: šedá, camo true timber (+5.000,-)
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP (kategorie T1b).
Klíčové vlastnosti
- 5 let záruka na stroj*
- Extrémně výkonný zcela nový 1000 cm3 motor s válci do "V" o výkonu 85 Hp
- 3-místný plně profesionální pracovní stroj - homologace pro 3 osoby
- EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně
- Vstřikování BOSCH (Germany)
- Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
- 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu
- Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
- Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
- Prostorná sklopná korba z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu s praktickými oky s mohutnou homologovanou nosností 365 kg (rozměry 1412 x 901mm - více jak EUR paleta)
- Komfortní a snadno seřiditelné víceprvkové tlumiče nové generace
- Tvarovaná spodní A-ramena zvyšující světlou výšku
- Elegantní, praktické a odolné 14" duralové disky kol
- Vysoce odolné 27" víceplátnové pneumatiky CST Stag s univerzálním vzorkem
- Elektrický naviják 3500 lbs s vodícími rolnami a ergonomickým dálkovým ovládáním (volitelně)
- Bezpečnostní 3-bodové pásy a 3 pohodlná a snadno omyvatelná sedadla
- Pevný a mohutně dimenzovaný ochranný bezpečnostní rám (není nutná přilba)
- Výškově nastavitelný volant, posuvná sedačka řidiče
- Velké množství praktických odkládacích prostorů
- Zcela nový systém úložných boxů "Cargotool" - bedna na nářadí pod sedačkou spolujezdce
- Výkonné přední i zadní LED osvětlení
- Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. elektrické zásuvky,
- Homologovaná mohutná tažná síla 520 kg
- Boční dveře (volitelně), střecha (volitelně), přední plexi (volitelně), naviják 3500 lbs (volitelně), boční lemy (volitelně)
- Homologace EU, 3 osoby, ŘP sk. B (automobil)
- Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CF-MOTO, KTM nebo Husquarna)
* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem
Technické informace
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 40 litrů |
Délka: | 2945 mm |
Šířka: | 1615 mm |
Výška: | 1850 mm |
Rozvor: |
2050 mm |
Světlá výška: |
300 mm |
Hmotnost: | 765 kg |
Rozměry korby: | 1412 x 901mm (více jak EUR paleta) |
Nosnost korby: | 365 kg |
Homologovaná tažná síla: | 520 kg |
Homologace: | Pro 3 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce), uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 27x9-14 CST STAG |
Zadní pneu: | 27x11-14 CST STAG |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: |
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: |
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru(max): | 85k (63,4 kw)/7800 ot. |
Točivý moment: (max:) | 82 Nm/6500 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motoru: | 963 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | ECU Bosch (GER) |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |
Kontaktní formulář
Chci být zpětně kontaktován
Povinná položka