- Cena: 346 600 Kč
- Odpočet DPH: Ano
- Stav: Nové
- Ano
- Kardanovými hřídeli
- 91 mm x 74 mm
- Čtyřkolka
- 1480 mm
- 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
- 2310 mm
- 1250 mm
- 1420 mm
- 963 cm3
- 430 kg
- 79 Nm/5500 ot./min
- Ano
- Kotoučové hydraulické
- Kotoučové hydraulické
- Elektrickým startérem
- Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
- pracovní
- 1
- 30 litrů
- ECU Bosch
- Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
- S mokrou skříní
- 27x9-14
- 346600
- CF MOTO
- Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
CF-MOTO Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX
Prodej ukončen
- Stav: nové
- Objem: 963 cm3
https://www.wup.cz/45-cf-moto-ctyrkolky/491-cf-moto-gladiator-x1000-elka-limited-edition-max#sigProIdb99cc5708e
CF-MOTO Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX
Čtyřkolky CF-MOTO Gladiator jsou v ČR a SR dlouholetými absolutními lídry na trhu a dovozce Journeyman CZ i továrna CF-MOTO jsou na tento fakt patřičně hrdí. Při příležitosti 30. výročí založení továrny CF-MOTO, a ocenění firmy Journeyman jako jednoho z nejlepších importérů CF-MOTO na světě, jsme jako poděkování pro naše zákazníky přichystali naprosto jedinečnou limitovanou edici 30 kusů špičkově vybavené nejprodávanější dvouválcové čtyřkolky na trhu.
Představujeme vám CF-MOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS v exkluzivní 30-kusové ELKA LIMITED EDITION!
Podívejte se na aktuální nabídku čtyřkolek.
O stroji Gladiator X1000
Extrémní výkon. Elegantní design. Exkluzivní výbava v základní ceně. Pořád to nestačí? Nejsilnější Gladiator X1000 proto přichází v naprosto jedinečné limitované ELKA edici, která posouvá tento skvěle vyvážený silný stroj do nejvyšších pater čtyřkolkového světa. Už tak skvělé jízdní vlastnosti velkého Gladiatora jsme vyšperkovali tím nejlepším možným způsobem. O špičkové odpružení se v limitované ELKA edici starají profesionální sportovní tlumiče ELKA St.3 světoznámého TOP výrobce - kanadské firmy ELKA Suspension.
Kanadská firma ELKA patří mezi největší světové výrobce profi tlumičů a na stroje CF MOTO je úspěšně dodává již několik let na zakázku. Toto moderní špičkové odpružení, které je přímo odvozeno ze závodního top-end modelu Stage 5, se kterým sdílí většinu stejných komponent, zajišťuje maximálně komfortní a pohodlnou jízdu i v tom nejextrémnějším terénu.
ELKA Stage 3 - základní charakteristika tlumičů:
- závodní řada plně stavitelných špičkových tlumičů TOP světového výrobce
- nastavitelné předpětí pružin (výška stroje), spodní (zpětný) útlum a vrchní útlum (komprese)
- extra eloxovaný hliníkový píst pro nízkou provozní teplotu
- hliníkové tělo, které výrazně snižuje celkovou hmotnost a lépe odvádí teplo
- ultra lehká konstrukce pružin s větším vnějším průměrem
- nejoblíbenější model tlumičů ELKA se skutečnými sportovními schopnostmi
- vhodné jako závodní tlumiče, umožňující širokou škálu nastavení pro rozdílné typy tratí
- vyrobené přímo na míru na CFMOTO Gladiator X1000/X850 - netřeba nastavovat
CFMOTO Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX je v základní ceně vybaven špičkovými kanadskými tlumiči ELKA St.3, silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. V limitované edici MAX jsou navíc v ceně praktické boční lemy a vysoce kvalitní kompletní off-road ochrana čítající masivní přední i zadní ochranný rám a špičkově zpracovaná 4mm hliníková ochrana podvozku a ramen. Maximální výbava expedičně-sportovního stroje je pak doladěna na míru vyrobenými odolnými kufry CFMOTO X10 a X8, dokonale padnoucími na přední a zadní nosiče. Nákupem v této jedinečné edici ušetříte skvělých 25.235,- Kč!
Gladiator X1000 V-Twin EPS
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfortní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Gladiator X1000 V-Twin EPS úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF Moto!
CFMOTO Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX - nejsilnější a nejvíc vybavený Gladiator všech dob za skvělou cenu!
Cena
Cena obsahuje:
- Špičkové závodní tlumiče ELKA St.3,
- přední a zadní kufr CFMOTO X10 a X8,
- přední a zadní ochranný off-road rám,
- kompletní 4mm hliníkovou ochranu podvozku,
- elektrický posilovač řízení (EPS),
- přední a zadní diferenciál,
- 14" alu kola,
- odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag,
- silný naviják,
- homologované tažné zařízení,
- sedačku spolujezdce s integrovanými madly,
- ochranné blástry na řidítka,
- rozšiřovací lemy,
- přední a zadní nosič Lock n' Ride
- a 3 letou záruku!
Příplatková výbava:
- Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), listová kamufláž "True timber" (+5.000,-)
- Paket Snowblaster - příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.
Klíčové vlastnosti
- Špičkové profesionální kanadské tlumiče ELKA St.3
- přední a zadní ochranný off-road rám
- kompletní 4mm hliníková ochrana podvozku a ramen
- dokonale padnoucí přední a zadní kufry CF BOX X10 a X8
- Extrémně výkonný zcela nový 1000 ccm motor s válci do “V” o výkonu až 85 Hp
- EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně
- Vstřikování BOSCH (GER)
- Bezespojkový variator CV-Tech
(Canada)
- 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu
- Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton
(100% svornost)
- Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
- Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů
- Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
- Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s výztuhou
- Praktické rozšiřovací boční lemy
- Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
- Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag s univerzálním vzorkem
- Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
- Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
- Špičkové přední i zadní LED osvětlení
- Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
- Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
- 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
- Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska
(design CF MOTO, KTM, Husquarna...)
* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem
Technické informace
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 30 litrů |
Olej motorový: | N/A |
Délka: | 2310 mm |
Šířka: | 1250 mm |
Výška: | 1420 mm |
Rozvor: | 1480 mm |
Suchá hmotnost: | 430 kg |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 27x9-14 |
Zadní pneu: | 27x11-14 |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzdy zadní: | Kotoučové hydraulické |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena |
Tlumiče | ELKA St.3 - špičkové závodní plně stavitelné tlumiče ELKA Suspension |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru (offroad): | 85k (63,4 kw)/7800 ot. |
Točivý moment (offroad): | 79 Nm/5500 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motoru: | 963 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER) |
Zapalování: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |