Cena: 346 600 Kč
Odpočet DPH: Ano
Stav: Nové
Ano
Kardanovými hřídeli
91 mm x 74 mm
Čtyřkolka
1480 mm
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
2310 mm
1250 mm
1420 mm
963 cm3
430 kg
79 Nm/5500 ot./min
Ano
Kotoučové hydraulické
Kotoučové hydraulické
Elektrickým startérem
Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
pracovní
1
30 litrů
ECU Bosch
Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
S mokrou skříní
27x9-14
346600
CF MOTO
Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
CF-MOTO Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX

Prodej ukončen

  • Stav: nové
  • Objem: 963 cm3
Cena: 346 600 Kč
Čtyřkolky CF-MOTO Gladiator jsou v ČR a SR dlouholetými absolutními lídry na trhu a dovozce...

CF-MOTO Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX

Výrobce: CF-MOTO

Čtyřkolky CF-MOTO Gladiator jsou v ČR a SR dlouholetými absolutními lídry na trhu a dovozce Journeyman CZ i továrna CF-MOTO jsou na tento fakt patřičně hrdí. Při příležitosti 30. výročí založení továrny CF-MOTO, a ocenění firmy Journeyman jako jednoho z nejlepších importérů CF-MOTO na světě, jsme jako poděkování pro naše zákazníky přichystali naprosto jedinečnou limitovanou edici 30 kusů špičkově vybavené nejprodávanější dvouválcové čtyřkolky na trhu.

Představujeme vám CF-MOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS v exkluzivní 30-kusové ELKA LIMITED EDITION!

Tento stroj již není v nabídce.
 Podívejte se na aktuální nabídku čtyřkolek.

O stroji Gladiator X1000

Extrémní výkon. Elegantní design. Exkluzivní výbava v základní ceně. Pořád to nestačí? Nejsilnější Gladiator X1000 proto přichází v naprosto jedinečné limitované ELKA edici, která posouvá tento skvěle vyvážený silný stroj do nejvyšších pater čtyřkolkového světa. Už tak skvělé jízdní vlastnosti velkého Gladiatora jsme vyšperkovali tím nejlepším možným způsobem. O špičkové odpružení se v limitované ELKA edici starají profesionální sportovní tlumiče ELKA St.3 světoznámého TOP výrobce - kanadské firmy ELKA Suspension.  

Kanadská firma ELKA patří mezi největší světové výrobce profi tlumičů a na stroje CF MOTO je úspěšně dodává již několik let na zakázku. Toto moderní špičkové odpružení, které je přímo odvozeno ze závodního top-end modelu Stage 5, se kterým sdílí většinu stejných komponent, zajišťuje maximálně komfortní a pohodlnou jízdu i v tom nejextrémnějším terénu. 

ELKA Stage 3 - základní charakteristika tlumičů:

  • závodní řada plně stavitelných špičkových tlumičů TOP světového výrobce
  • nastavitelné předpětí pružin (výška stroje), spodní (zpětný) útlum a vrchní útlum (komprese)
  • extra eloxovaný hliníkový píst pro nízkou provozní teplotu
  • hliníkové tělo, které výrazně snižuje celkovou hmotnost a lépe odvádí teplo
  • ultra lehká konstrukce pružin s větším vnějším průměrem 
  • nejoblíbenější model tlumičů ELKA se skutečnými sportovními schopnostmi
  • vhodné jako závodní tlumiče, umožňující širokou škálu nastavení pro rozdílné typy tratí
  • vyrobené přímo na míru na CFMOTO Gladiator X1000/X850 - netřeba nastavovat 

CFMOTO Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX  je v základní ceně vybaven špičkovými kanadskými tlumiči ELKA St.3, silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. V limitované edici MAX jsou navíc v ceně praktické boční lemy a vysoce kvalitní kompletní off-road ochrana čítající masivní přední i zadní ochranný rám a špičkově zpracovaná 4mm hliníková ochrana podvozku a ramenMaximální výbava expedičně-sportovního stroje je pak doladěna na míru vyrobenými odolnými kufry CFMOTO X10 a X8, dokonale padnoucími na přední a zadní nosiče. Nákupem v této jedinečné edici ušetříte skvělých 25.235,- Kč!

Gladiator X1000 V-Twin EPS

Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.

Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfortní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce.. 

Gladiator X1000 V-Twin EPS úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF Moto!

CFMOTO Gladiator X1000 ELKA LIMITED EDITION MAX - nejsilnější a nejvíc vybavený Gladiator všech dob za skvělou cenu!

Cena

Cena obsahuje:

  • Špičkové závodní tlumiče ELKA St.3,
  • přední a zadní kufr CFMOTO X10 a X8,
  • přední a zadní ochranný off-road rám,
  • kompletní 4mm hliníkovou ochranu podvozku,
  • elektrický posilovač řízení (EPS),
  • přední a zadní diferenciál,
  • 14" alu kola,
  • odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag,
  • silný naviják,
  • homologované tažné zařízení,
  • sedačku spolujezdce s integrovanými madly,
  • ochranné blástry na řidítka,
  • rozšiřovací lemy,
  • přední a zadní nosič Lock n' Ride
  • a 3 letou záruku!

Příplatková výbava:

  • Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), listová kamufláž "True timber" (+5.000,-)
  • Paket Snowblaster - příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

Klíčové vlastnosti

  • Špičkové profesionální kanadské tlumiče ELKA St.3
  • přední a zadní ochranný off-road rám
  • kompletní 4mm hliníková ochrana podvozku a ramen
  • dokonale padnoucí přední a zadní kufry CF BOX X10 a X8
  • Extrémně výkonný zcela nový 1000 ccm motor s válci do “V” o výkonu až 85 Hp
  • EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně 
  • Vstřikování BOSCH (GER)
  • Bezespojkový variator CV-Techvariator CV-Tech (Canada)
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu 
  • Automatický samosvorný zadní diferenciál Eatonsamosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
  • Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
  • Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů 
  • Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
  • Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s výztuhou
  • Praktické rozšiřovací boční lemy
  • Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
  • Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag s univerzálním vzorkem
  • Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
  • Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
  • Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
  • Špičkové přední i zadní LED osvětlení
  • Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
  • Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
  • 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
  • Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiskadesign studia Kiska (design CF MOTO, KTM, Husquarna...)

* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem

Technické informace

Kapacity:
Benzinová nádrž: 30 litrů
Olej motorový: N/A
Délka: 2310 mm
Šířka: 1250 mm
Výška: 1420 mm
Rozvor: 1480 mm
Suchá hmotnost: 430 kg 
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 27x9-14
Zadní pneu: 27x11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzdy  zadní: Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední  Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní  Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
Tlumiče ELKA St.3 - špičkové závodní plně stavitelné tlumiče ELKA Suspension
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru (offroad):                                85k (63,4 kw)/7800 ot.
Točivý moment (offroad): 79 Nm/5500 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motoru: 963 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Zapalování: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů