- Cena: 175 990 Kč
- pracovní
- 1
- 18,5 litru
CF-MOTO Gladiator X550 L7e
- Stav: nové
- Objem:
https://www.wup.cz/46-cf-moto-ctyrkolky/pracovni-ctyrkolky/117-cf-moto-gladiator-x550-l7e#sigProId841acf9056
CF-MOTO Gladiator X550 L7e
Designově mimořádně vydařený Gladiator! Moderní nástupce populárních dlouhých verzí jednoválcových Gladiatorů! Precizní a líbivý moderní design, komfortní prostor pro jezdce i spolujezdce, nadstandardní základní výbava včetně inovativních praktických nosičů Lock-N-Ride a samozřejmě zcela nově vyvinutý výkonný 500 ccm motor, to jsou hlavní trumfy nového krále dlouhých pětistovek. Novinka přináší dále inovace v konstrukci rámu, řízení a v neposlední řadě v jízdních vlastnostech!
Podívejte se na aktuální nabídku čtyřkolek.
Srdcem designově luxusně zpracovaného Gladiatora X550 je zcela nový moderní 500ccm EFI motor, který přináší výrazně větší kroutící moment a díky absenci rozběhové spojky i výrazně rychlejší nástup akcelerace. V motoru tepe píst z modelu X8 a je silnější než modely s motorem 600ccm. Dokonalý chod pak zajišťuje použití špičkového kanadského variatoru značky CV-Tech!
Homologace L7e
Tento Gladiator X550 splňuje homologaci L7e. Ta zajišťuje zajišťuje plnění emisních norem EURO4, obsahuje navíc zadní diferenciál s el. uzávěrkou a 4 brzdové kotouče.
Variantu Gladiator X550 T3 si můžeš prohlédnout zde.
Zajímá Tě rozdíl mezi homologací L7e a T3? Přečti si náš článek o rozdílu homologací L7e a T3.
Popis modelu Gladiator X550 EPS
Srdcem designově luxusně zpracovaného Gladiatora X550 je zcela nový moderní 500ccm EFI motor, který přináší výrazně větší kroutící moment a díky absenci rozběhové spojky i výrazně rychlejší nástup akcelerace. V motoru tepe píst z modelu X8 a je silnější než modely s motorem 600ccm. Dokonalý chod pak zajišťuje použití špičkového kanadského variatoru značky CV-Tech!
Homologace L7e
Tento Gladiator X550 splňuje homologaci L7e. Ta zajišťuje zajišťuje plnění emisních norem EURO4, obsahuje navíc zadní diferenciál s el. uzávěrkou a 4 brzdové kotouče.
Variantu Gladiator X550 T3 si můžeš prohlédnout zde.
Zajímá Tě rozdíl mezi homologací L7e a T3? Přečti si náš článek o rozdílu homologací L7e a T3.
Srdcem designově luxusně zpracovaného Gladiatora X550 je zcela nový moderní 500ccm EFI motor, který přináší výrazně větší kroutící moment a díky absenci rozběhové spojky i výrazně rychlejší nástup akcelerace. V motoru tepe píst z modelu X8 a novinka je silnější než modely s motorem 600ccm. Dokonalý chod pak zajišťuje použití špičkového kanadského variatoru značky CV-Tech!
Pracovní zařazení stroje podporuje skvělá motorová brzda, cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování a rozměry stroje, kde je všude dostatek místa. Maximální komfort pak nabízí varianta s velmi komfortním posilovačem řízení (EPS)!
Jako tradičně Journeyman do základní ceny dává plnou výbavu a nadstandardní tříletou záruku.
Gladiator X550 je samozřejmě nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - el. přepínatelný pohon 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silný naviják 3000 lbs, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, LED denní svícení, prostornou schránku pod sedlem, atraktivní LCD displej, atraktivní 12" ALU kola, víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (volitelně), ochranné blástry na ruce, výměnné odolné lemy blatníků.
Proč si pořídit tento model DELUXE?
- Výkonný 500 ccm motor bez rozběhové spojky
- Variator CVTECH - Made in Canada
- EPS - posilovač řízení (volitelně)
- Vstřikování Bosch (Made in Germany)
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Vynikající nové odpružení IV. generace s progresivními pružinami
- Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
- Atraktivní a praktické 12 “duralové disky kol
- Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s agresivním vzorkem
- Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
- Opěrka a madla spolujezdce (volitelně)
- Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu
- Homologaci L7e = obsahuje navíc zadní diferenciál s el. uzávěrkou, 4 brzdové kotouče a splňuje emisní normu Euro4.
Co obsahuje ve výbavě Gladiator X550 EPS?
- 12" hliníkové disky,
- víceplátnové odolné pneumatiky,
- homologované tažné zařízení,
- silný naviják,
- vyztuzene plastove nosiče s technologií Lock-N-ride,
- nerezové nárazníky,
- ochranné blastry řidítek
- 3 roky záruku!
Co je volitelné a příplatkové u všech modelů X550?
- Elektrický posilovač řízení (EPS): +15.000,-
- Opěrka a madla spolujezdce: +1.000,-
- Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), šedá (+1.000,-), listová kamufláž (+5.000,-)
- Paket Snowblaster - příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy
Co dál můžete využít dle našich zkušeností?
- radlice na sníh
- vyhřívání rukojetí
- vyhřívání sedla řidiče i spolujezdce - montujeme přímo u nás
- vozík pro přepravu dřeva a všeho co potřebujete
- zadní box
- nosič motorové pily
- přední plexi štít
- přední diodové pracovní světlo
- SNĚŽNÉ PÁSY
- silný ocelový kryt celého podvozku
- kanystry přídavného paliva
- a mnoho dalšího
Technické informace
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 18,5 litru |
Olej motorový: | 2,9 litru |
Délka: | 2350 mm |
Šířka: | 1160 mm |
Výška: | 1400 mm |
Rozvor (standard/prodloužený): | 1480 mm |
Suchá hmotnost: | 375 kg |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 25x8-12 |
Zadní pneu: | 25x10-12 |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Výkon motoru: (homolog.) | 14,8 kW / 5600 ot.// 26,8 kW L7e EURO 4// 23,8 kW T3b |
Výkon motoru: (off-road úprava) | 28 kW(38k)/6800 ot./min./ |
Točivý moment: (off-road úprava) | 46 Nm/5800 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 76,2 mm |
Objem motoru: | 495 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI |
Zapalování: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |