- Cena: 165 990 Kč
- pracovní
- 18,5 litru
CF-MOTO Gladiator X550 T3
https://www.wup.cz/46-katalog/ctyrkolky/pracovni-ctyrkolky/119-cf-moto-gladiator-x550-t3#sigProId484060acd6
CF-MOTO Gladiator X550 T3
Podívejte se na aktuální nabídku čtyřkolek.
Popis modelu Gladiator X550 EPS
Srdcem designově luxusně zpracovaného Gladiatora X550 je zcela nový moderní 500ccm EFI motor, který přináší výrazně větší kroutící moment a díky absenci rozběhové spojky i výrazně rychlejší nástup akcelerace. V motoru tepe píst z modelu X8 a novinka je silnější než modely s motorem 600ccm. Dokonalý chod pak zajišťuje použití špičkového kanadského variatoru značky CV-Tech!
Pracovní zařazení stroje podporuje skvělá motorová brzda, cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování a rozměry stroje, kde je všude dostatek místa. Maximální komfort pak nabízí varianta s velmi komfortním posilovačem řízení (EPS)!
Jako tradičně Journeyman do základní ceny dává plnou výbavu a nadstandardní tříletou záruku.
Gladiator X550 je samozřejmě nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - el. přepínatelný pohon 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silný naviják 3000 lbs, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, LED denní svícení, prostornou schránku pod sedlem, atraktivní LCD displej, atraktivní 12" ALU kola, víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (volitelně), ochranné blástry na ruce, výměnné odolné lemy blatníků.
Poskytujeme
- 3 roky záruku (již od začátku prvního prodeje tohoto modelu),
- 10 let praxe s touto značkou (veškeré vybavení stroje i kompletní oblečení pro Vás),
- protiúčet i splátkový prodej.
Homologace T3
Tento Gladiator X500 splňuje homologaci T3.
Variantu Gladiator X550 L7e si můžeš prohlédnout zde.
Zajímá Tě rozdíl mezi homologací L7e a T3? Přečti si náš článek o rozdílu homologací L7e a T3.
Proč si pořídit tento model DELUXE?
- Výkonný 500 ccm motor bez rozběhové spojky
- Variator CVTECH - Made in Canada
- EPS - posilovač řízení (volitelně)
- Vstřikování Bosch (Made in Germany)
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Vynikající nové odpružení IV. generace s progresivními pružinami
- Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
- Atraktivní a praktické 12 “duralové disky kol
- Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s agresivním vzorkem
- Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
- Opěrka a madla spolujezdce (volitelně)
- Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu
Co obsahuje ve výbavě Gladiator X550 EPS?
- 12" hliníkové disky,
- víceplátnové odolné pneumatiky,
- homologované tažné zařízení,
- silný naviják,
- vyztuzene plastove nosiče s technologií Lock-N-ride,
- nerezové nárazníky,
- ochranné blastry řidítek
- 3 roky záruku!
Co je volitelné a příplatkové u všech modelů X550?
- Elektrický posilovač řízení (EPS): +15.000,-
- Opěrka a madla spolujezdce: +1.000,-
- Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), šedá (+1.000,-), listová kamufláž (+5.000,-)
- Paket Snowblaster - příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy
Co dál můžete využít dle našich zkušeností?
- radlice na sníh
- vyhřívání rukojetí
- vyhřívání sedla řidiče i spolujezdce - montujeme přímo u nás
- vozík pro přepravu dřeva a všeho co potřebujete
- zadní box
- nosič motorové pily
- přední plexi štít
- přední diodové pracovní světlo
- SNĚŽNÉ PÁSY
- silný ocelový kryt celého podvozku
- kanystry přídavného paliva
- a mnoho dalšího
Technické informace
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 18,5 litru |
Olej motorový: | 2,9 litru |
Délka: | 2350 mm |
Šířka: | 1160 mm |
Výška: | 1400 mm |
Rozvor (standard/prodloužený): | 1480 mm |
Suchá hmotnost: | 375 kg |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 25x8-12 |
Zadní pneu: | 25x10-12 |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Výkon motoru: (homolog.) | 14,8 kW / 5600 ot.// 26,8 kW L7e EURO 4// 23,8 kW T3b |
Výkon motoru: (off-road úprava) | 28 kW(38k)/6800 ot./min./ |
Točivý moment: (off-road úprava) | 46 Nm/5800 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 76,2 mm |
Objem motoru: | 495 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI |
Zapalování: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |