Cena: 239 990 Kč
pracovní
26 litru
CF-MOTO Gladiator UTV 550 EPS

CF-MOTO Gladiator UTV 550 EPS

Výrobce: CF-MOTO

Stroj již není v prodeji

Naprosto všechny stroje CFMOTO - motocykly, čtyřkolky, side by side "autíčka" MAJÍ NYNÍ 5ti LETOU ZÁRUKU

Zcela nové moderní a cenově nesmírně atraktivní plně pracovní 4x4 UTV. Špičková profesionální nákladní čtyřkolka nejen pro všechny farmáře, lesníky či dřevorubce! Osvědčená technika, luxusní design a maximální pracovní využití.

Proč je Gladiator UTV 550?

  • 3 roky záruka, (firmy 2 roky),
  • doživotní záruka na rám
  • náhradní díly a servis přímo u nás (servisujeme již 10 let),
  • zcela nový výkonný 500 ccm motor
  • elektrický naviják 3500 lbs s vodicími rolnami (volitelně)
  • ultra odolné 14" 6ti plátnové pneumatiky Abuzz
  • vždy dvoumístné,
  • ČR TP a servisní kniha
  • zaškolení přímo u nás.
Tento stroj již není v nabídce.
 Podívejte se na aktuální nabídku čtyřkolek.

Základem stroje Gladiator UTV je masivní a vysoce odolný ocelový podvozek disponující nezávislým zavěšením všech kol s výborně sladěnými a široce seřiditelnými tlumiči. Pohonnou jednotkou je nový, vysoce spolehlivý a úsporný jednoválcový motor nové generace o obsahu 500 ccm s EFI plněním Bosch a vysokém točivém momentu 46 Nm. Špičkový kanadský variator CV Tech, větší točivý moment a absence spojky má za následek i výrazně rychlejší nástup akcelerace a tak je Gladiator UTV 550 dokonce silnější než původní "šestistovka" UTV 630! Jasné pracovní zařazení stroje podporuje také skvělá motorová brzda.

4x4 s uzávěrkou, obrovská světlá výška, skvělé jízdní vlastnosti, elegantní 14” plechová kola, víceplátnové odolné pneu, prostorná sklopná korba s praktickými oky, naviják 3500 lbs (volitelně), bohaté úložné prostory, LED světla, multifunkční displej, nastavitelné sedadlo, plastová střecha a přední sklo (volitelně), boční dveře, bezpečnostní pásy – to jsou další atributy, které z Gladiatora UTV 550 dělají nejvšestrannějšího pomocníka, jakého jste si mohli přát!

Poskytujeme

  • 3 roky záruku (již od začátku prvního prodeje tohoto modelu),
  • 10 let praxe s touto značkou (veškeré vybavení stroje i kompletní oblečení pro Vás),
  • protiúčet i splátkový prodej.

Proč si pořídit tento model DELUXE?

  • Zcela nový výkonný 500 ccm motor
  • Německé vstřikování Bosch
  • EPS - posilovač řízení (volitelně)
  • Špičkový kanadský variator CV Tech
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
  • Výborně naladěné a široce seřiditelné tlumiče nové generace
  • Odolné a praktické černé plechové 14“ disky kol
  • Vysoce odolné 14” víceplátnové pneumatiky Abuzz s univerzálním vzorkem
  • Elektrický naviják 3500 lbs s vodicími rolnami (volitelně)
  • Prostorná sklopná korba z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu s praktickými oky
  • Bezpečnostními 3-bodové pásy
  • Ochranný bezpečnostní rám (není nutná přilba!)
  • Anatomicky tvarovaná pohodlná sedadla s hlavovou opěrkou
  • Výškově nastavitelný volant
  • Boční dveře
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
  • Tříletá záruka na stroj a doživotní na rám *

Technické informace

Kapacity:
Benzinová nádrž: 26 litru
Olej motorový: 2,9 litru
Délka: 2980 mm
Šířka: 1465 mm
Výška: 1850 mm
Rozvor: 1830 mm
Suchá hmotnost: 560 kg
Rozměry korby: 1060 x 760 x 300 mm
Nosnost korby: 130 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu:

26x9-14

Zadní pneu:

26x11-14

Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru: 14,8 kW / 5600 ot.
Výkon motoru: (off-road úprava) 28 kW(38k)/6800 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 46 Nm/5800 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm
Objem motoru: 495 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Zapalování: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů